پیام دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی را به اعضای هیات علمی، کارشناسان، دانشجویان و فعالان این عرصه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
آن هنگام که دست هایی شفابخش، بازوان یارای دستان بی رمق و توان بی توان پاهای دردمندی می شود تا جسمی را جانی تازه بخشد، یکی از حیاتی ترین چرخه های سلامت به مقصود مرهم نهادن بر تن رنجوران به گردش در می آید.
بدون شک رشد روزافزون علم و دانش، سرعت تغییر و تحولات و سیر تکامل رشته ای همچون فیزیوتراپی بر هیچ دیده ای پنهان نیست و به برکت انقلاب اسلامی، این رشته همگام با سایر حوزه ها در نظام بهداشت و درمان کشور، شتاب وصف ناپذیری داشته است. نقش موثر دانش فیزیوتراپی به عنوان حلقه تکمیلی در زنجیره فرآیند درمان همواره مورد توجه بوده و امروزه نیز با تغییر سنی هرم جمعیت به سمت سالمندی، این اهمیت دوچندان شده است.
اینجانب ضمن نکوداشت روز ملی فیزیوتراپی، به جامعه بزرگ فیزیوتراپی به ویژه فیزیوتراپیست های خدوم استان سمنان که خالصانه انجام وظیفه می کنند تبریک گفته و امیدوارم رسالت حرفه ای این عزیزان که همانا ارتقای سلامت، بازتوانی و کاهش آلام بیماران است تحقق یافته و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کنند.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه